kedd, április 24, 2007

[Ellenjavallt technikák] nekem is volt már ilyen

Nekem is volt már ilyen az egyik oldalamon.
Állítólag a domain tiltásra került. Hogy mért, fogalmam sincs.
Amikor észrevettem, hogy fehér lyukak tátonganak az oldalon 403 -al, elkezdtem leszedni a hirdetéseket és feltenni helyette egy másik cégét.
Másnapra visszajöttek a hirdetések.

Szerintem, de ez csak az én véleményem, ilyenkor az van, hogy a robot kiszúrja az oldalt valamiért és tiltja a domain-t. Később ha visszajönnek a hirdetések, az meg azért lehet, mert átnézi valaki (ember) az oldalt és konstatálja, hogy rendben van.

Pl. ha a robot sokszor találja a spam szót az oldalon lehet, hogy tilt, de amikor valaki megnézi kiderül, hogy az oldal az anti spam technikákról szól... mint az én esetemben is.

ManiAc

--
forwarded from http://webni.innen.hu/EllenjavalltTechnik_c3_a1k#msg20070424064012-0400@webni.innen.hu