vasárnap, április 22, 2007

[Made for AdSense] kipróbáltam - bevállt

Átolvastam jó sok a Made for AdSense dokumentációt és leírást, és lérehoztam néhány ilyen oldalt. Nem hittem a szememnek: a CTR az egekben, az eCPMnél pedig azt hittem valami elromlott... nem tudom hogy szabad e számszerűen leírni az eCPM- mutatót, nem kockáztatok; egyszerűen ötszöröse lett az eddig megszokottnak. Kattintásonként megkaptam fél liter tej árát... Eddig.

Gondoltam leírom a tapasztalataim a témában, most a véleményem:

Bár tény, hogy tartalmilag nem üti meg a hasznos szintet a létrehozott pár oldal, és csupán párszáz látogatót irányítottam át ezekre, de üzleti szempontból mindenképpen megéri. Ha nem is fogok iparszerűen ilyen oldalakat termelni, mindenképpen lehet rá építeni.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/MadeForAdSense#msg20070422143315-0400@webni.innen.hu