péntek, április 27, 2007

[AdSense csalás] Google

Kedves Zsolti!
Teljesen egyetértek veled... sőt, ha agresszív lennék...olyanokat mondanék!! Közel 2 évig voltam AdSense partnere a Google-nak. Szinte a kezdetek óta. 2002-ben jelentkeztem be hozzájuk. Akkor udvariasan tájékoztattak, hogy a magyarországi rendszerük még nem él, de értesítenek az indulásról. Meg is tették. (akkor még nem volt helyi képviseletük Magyarországon.... ez mondjuk pozitív hozzáállás) Regisztráltam is a lapomat: www.halad.hu

A két év közös munka számomra azt jelentette, hogy távlatokban is tervezhetek velük. De hát érvénytelen kattintásokat regisztráltak nálam...ugyanmár... és most azt kérik, hogy segítsünk tisztázni a vonalaikat! Talán rájuk szoltak a központból, hogy a reklámozók sokalják a kattintásokat, tán sok a mismákolás?
Tudod én tényleg próbáltam alapozni a google-ra, betartottam a szerződést. Pl: egyik pontja, hogy a kezdő lapon nem lehet elhelyezni google box-ot... Hányat mutassak tisztelt google csapat? Ti nem találtok?...és ez csak a legegyszerübb szerződésszegés. Persze, ha a csapatra rászólnak, hogy egyensúlyt kell teremteni, mert sok a generált kattintás, akkor a havi fixem megörzése érdekében gyorsan cselekszem és pár száz lapot törlök...persze ellenőrzés nélkül, netán pofára, vagy megérzésre, vagy mittudomén mire. Lényeg, hogy sokan, akik tisztességesen csinálták is beleestünk a szórásba.
... Ajánlom figyelmébe mindenkinek a www.ctnetwork.hu rendszerét.... én már bejelentkeztem hozzájuk és mától velük dolgozom... és rugalmasak. Az első gyors lapoldal: http://www.halad.hu/abc_24oras_melegkonyha.htm

Persze számlaképesnek kell lenni...ez így tiszta.
Jaa és.. áttekintve a statisztikai adatokat, azonosak a várható bevételek...és jó a szűrési rendszerük.
Skype hívóm: jarasi

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseCsal_c3_a1s#msg20070427102849-0400@webni.innen.hu