csütörtök, április 26, 2007

[AdSense csalás] Google

Teljesen egyetértek az előttem szólókkal! Nemrég nagyon örültünk, amikor Oldalgazda bejelentette, hogy a GOOOOGLE kérte, hogy résztvehessen a fórum életében. Úgy gondolom mindannyian sokkal többet vártunk tőlük. Szinte naponta vetődnek fel fontos kérések, amit egymás jó-, vagy esetleg rossz tapasztalatai alapján önsegélyező módon megpróbálunk megoldani. A nyíltan a Google-nek feltett kérdések is süket fülekre találtak eddig.
A Google-t egy nagyon jó cégnek találtam eddig, de lehet, hogy a hr-es kollégák rossz embereket vettek fel a magyar Kft-jükbe. Ha az én alkalmazottaim így állnának hozzá a vevői megkeresésekhez, akkor nagyon rövid időn belül más munka után kéne nézniük.
A Google jutalékot ad azoknak a jómunkásembereinek, akik találnak egy szabályzatsértőt? Van egy verseny a legtöbb (vélt vagy valós) szabálytalankodót leleplezők között. A nyertes nálatok mit kap? Egy hetes kirándulást Mountain Wievbe?
A magyar Adsense csapat eddigi hozzáállását siralmasnak tartom. Mert váltottam már néhány emailt velük, de a kérdéseimre szinte kivétel nélkül sablonválaszokat kaptam, pl tanumányozzam át a szabályzatot, abban benne van minden. Ahelyett, hogy azt írták volna: te figyelj, ezt és ezt módosítsd a lapodon és már rendben van a dolog. Na mindegy... azt tudom hogy ezt elolvassa a Google csapat, de választ gyanítom, hogy egyönk sem fog kapni, a Google sumákol, mint azt már többször, anonymusként megírtam.
Köszönöm a figyelmet.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseCsal_c3_a1s#msg20070427021610-0400@webni.innen.hu