csütörtök, április 26, 2007

[AdSense csalás] csalokról

mint fentebb irtam anonyman (én voltam a proxy ötletes :D) szerintem ez a bejelentés dolog nem önzetlen azért jelenti be a másik a "csalót" hogy ő jól járjon nincs etikai háttere egyszerüen ha másért nem azért, hogy "ne dobják ki magyar o.-t az adsensböl" ami igazábol azt jelenti hogy öt ne dobják ki
én mint látható volt a fenti irásaimból, nagyon szeretem ha v.ki a "leleméynesebb" uton közelíti meg a dolgokat, mert valjuk be aki azon dolgozik hogy olyan programokat trüköket találjon ki amik átcsusznak a google radarján az böven dolgozik vele anyit mint aki egy weboldalt fejleszt és a bwscsületes uton jár ergó: aki csalással keres pénzt és a google nem szurja ki az keményen megdolgozot érte, ha nem jobban mint egy "tiszteséges" webmaster
ui.: most is leirnám mert multkor elsiklotak felette hogy nem használom (és nem is tudnám használni) az adsense-t az oldalom témályábol fakadóan...
kiváncsian várom a véleményeteket...

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseCsal_c3_a1s#msg20070426181912-0400@webni.innen.hu