péntek, április 27, 2007

[AdSense csalás] Kedves Harzol

Itt a Halad... no mostmár tényleg tiszta vizet kell önteni a pohárba.Az eset tényleg megtörtént, de nem teljesen ebben a formában.. Jó, tán egyértelműsíteni kellett volna a google-val való kapcsolatomat, mondjuk abban a formában, hogy a Google Adsense szerződés nagyban hozzájárul a lap fejlesztéséhez, így az árak csökkentéséhez. E helyett a google-halad szerződést említettem csak a tárgyalás során... de nem is tartottam fontosnak ezt részletezni. Hiba volt? Itélje meg mindenki saját maga...max félreérthető egy harmadik személy számára, aki csak a továbbvitt híreket ismeri... Az meg teljes egészében félreértették, hogy bármely oldalt előkelő helyre menedzselünk a google keresőlistájába. Soha nem mondtam és mondtunk ilyet. Mi a saját web oldalak tartalmával foglalkozunk, abban a logisztikai rendszerben felvíve a partnereket, ami az egyediségét biztosítja a lapoldalnak. Nevezetesen, hogy egy útvonal mentén rögzített településhez kapcsoltan rögzítjük a partnereket. Mindezt a keresők szempontjából... segítve őket a szükséges és elégséges információk azonnali eléréséhez. Hiszen, ha Várpalota az engem érdekelt térség, bármely szakmát illetően, akkor elsődlegesen az a térség érdekel és nem Miskolc, vagy Budapest. ... és még kiigazítás... ha megnézed a lapoldalamat, láthadod, hogy csak szolgáltatásokkal, tevékenységekkel foglalkozunk, nem magával a termékkel. Mindezt azért tesszük következetesen, mert nagyon sok ember nem tudja használni a keresőket, csak sok próba után jön rá, hogyan kell szűkíteni a keresést. Így a mi katalógusunkban olyan címzetű oldal nincs, hogy Kapu "mint termék", alkalmazzuk helyette inkább a kapu automatizálást mint "tevékenység" meghatározást. Ezt is félreértették...
Úgy gondolom, hogy hasznos információkat közölt és közöl most is a lapoldalunk, hiszen mindenféle kényszerítő programozás nélkül a google idén februárig (majd egy éven át), szinte minden oldalunkat az első találati oldalon mutatta a keresőben. Mi erre tettünk ajánlatot akkor is, tehát a mi lapoldalunkon helyezzük el a linkjét, nem az Ő lapoldalát menedzseljük (főleg mert nem is volt még akkor neki, tán még most sincs)... Tudod mit tartok én Óriási hibának? ... hogy a fennt megnevezett fórumon, azonnal nem reagáltam... ez nagy hiba volt. Mindenesetre lehet, hogy az ottani bejegyzések is befolyással voltak az eseményekre, így az Adsense szeződés megszüntetéséhez és ahhoz is, hogy a google-ban a lapoldalak hátra csúsztak és a robotok is csak a töredékét indexelik a lapoldalaknak. De ez innentől kézi vezérlés és szerintem ezt máshol nem is lehet megcsinálni, csak nálunk Magyarországon... Sajnálom, hogy így van. A Ctnetworknak meg tényleg örülők. Már az is elégtétel nekem, hogy elértem azt a szintet, hogy jogosúlt lehettem a velük való szerződés megkötésére.... a napi 2000 látogatómint feltétel elérése azt is igazolja, hogy jó és használható az adatbázisunk. Lassan majd csinosítunk is az oldalakon is.... na hírtelen ennyi jött ki belőlem, kedves Harzol

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseCsal_c3_a1s#msg20070428014324-0400@webni.innen.hu