hétfő, április 30, 2007

[Made for AdSense] MFA-röl szerinte...

hat szerintem MFA oldalak sokak szerint nem legálisak ill, sokan ellenzikmiért ognolom énm hogy helyük van az interneten (leszögeznén hogy nemekem nem hogy MFA oldalam nincs adsenes szolgáltatást egyáltalán nem veszem igénybe) tételezük el hogy én akarok venni bugócsigát, beirom a google-be ki is jön egy bugocsiga.com rákatitok és egy MFA-oldalon találom magan nagyszerű akik tudják hova jutotak biztos idegesek maita és lépnek vssiza szerintem pedig hasznos mert ott találok egy rakás hirsetést erröl a témárol és ha z oldal szerkesztőlye vetet a fáradságot és alkategóriákat is hozot létre akko mégjobb mert szinte bizots hogy találok az érdeklödésemnek megfelelő hírdetést, innentöl kezdeve mindenki jól járt én is mert meg találom amit keresek a hirdető hogy megtaláltam öt és az oldal tulajdonosa is (de ezt nem részeletezném :D) a való életben megveszek egy hírdetési ujségot ugyan azt látom egy rakás hirdető egy helyen egy közvetitön keresztül ami erre szakosodot akár az adot témában...-------- kérem ha v.ki ugy gondolja hoyg nicns igazam kérem válaszoljon... RR

--
forwarded from http://webni.innen.hu/MadeForAdSense#msg20070430161611-0400@webni.innen.hu