hétfő, április 02, 2007

[Pay-per-impression alapú hirdetés] Nem értem

Tehát bejelentkeztem egy kattintás-alapon fizető rendszerbe (AdSense), erre fel a megkérdezésem nélkül elkezdenek megjelenés-alapú hirdetéseket tenni az oldalamra? És be sem állíthatom, hogy kösz, de ilyet nem kérek?

Ráadásul az eCPM-je a tizede sincs a kontextuális (tartalomhoz kötődő) hirdetéseknek. EGYTIZEDE.

Ez már nem "szivattyú", hanem kiadós pofátlanság.

"az alacsony látogatottságú oldalaknak annyi"

Vagy pedig - ha elterjed a hirdetők körében ez a baromság - az alacsony látogatottságú oldalakat hatékonyan áttereli a konkurens reklámprogramokhoz. Nem tudom, hosszú távon tényleg jó-e ez a Google-nak...

Sőt, ez az eCPM-szint olyan silány, hogy kétlem, hogy akár nagy látogatottságú oldalaknak is megérné. (Az Indexnek pl. kb. annyit hozna, ha MINDEN oldalára kirakná, mint egyetlen belsőoldali banner.)

--
forwarded from http://webni.innen.hu/PayPerImpressionAlap_c3_baHirdet_c3_a9s#msg20070402133413-0400@webni.innen.hu