vasárnap, július 16, 2006

[Aldomain] hogyan működik az aldomain ha külön website kerül bele?

Sziasztok!

Kérdésem volna, de egy kicsit hosszabb körülírást igényel. Van egy kis cégem asztalosipari, faipari, lakberendezési kellékek forgalmazásával foglalkozik. Írtam egy honlapot neki sok színes képpel ötlettel, leírással és 2006 márciusában elindítottam. A honlap neve a cég neve, semmilyen ráutalást a tevékenységre forgalmazott termékekre nincsen. Belinkeltettem egy csomó szakirányú helyre és szépen elindult. Most egy termék gyártásra rá akarok állni és vettem hozzá egy a termék nevét tartalmazó domaint. Úgy gondoltam, ennek a tevékenységnek teljesen új honlapot csinálok, mivel szinte semmi köze nincsen az előzőkhöz. Ahol a tárhelyet bérlem, ott van lehetőség korlátlan aldomain, valamint számlacsomagomban 1-db parkoló és 1-db hozzáadott domain felhelyezésére. Az újonnan vásárolt domain nevemet úgy kellet felrakni, hogy:
-először készíteni kellet a régi domainhoz egy aldomaint
-ide feltölteni az új domain tartalmát
A rendszerben (C-panel) beállítani a megfelelő dolgokat.
Ha ez megtörtént akkor az új domain név böngészőbe történő begépelésekor az új tartalom jön be, ami viszont valójában a régi domain egyik aldomainjában van fizikailag.
A kérdés amiért ezt a nagy körülírást tettem:
Fel tudja-e ismerni a kereső (Google) az ilyen fajta dolgot? Hiszen a tervem az, hogy írok egy jó tartalmat az új termék mögé és természetesen ezt a tartalmilag teljesen új lapot ahova csak tudom és szakmailag a képbe illik belinkeltetem. Valószínűleg jó néhány olyan honlap lesz melyről mindkét oldalamra vezet link (pl. álltalános lakberendezést tartalmazó tematikus gyüjtőlapok). Ha jól értem a fent írtakat akkor ha felismeri az aldomainbe tételt a Google akkor ezt a webspam klasszikus esetének látja, hiszen megjelent egy weblap egy aldomainba, bár a tartalom más, de ugyanarról a honlapról mindkettőre mutat hivatkozás.
Amit még szeretnék kérdezni: a jelenlegi honlapom PR-je 3as, kb 1200 egyéni látogatóm van havonta. Nekem az arány fordított mint amiket itt olvastam, kb. a linkek hozzák az ügyfelek 70%-át és a keresők a maradék 30%-ot. Valamit nem jól csinálok vagy ez is normális. A speciálisabb termékekben a top 10-ben vagyok, az általános pl: asztalos, bútor, stb pedig sehol. Várom segítségeteket: Üdvözlettel:
János

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Aldomain#msg20060717012921-0500@webni.innen.hu