hétfő, július 03, 2006

[AdSense bevételek növelése] "Az áldozat"

Volt itt egy kérdés, válaszolok rá, hátha okul belőle mindenki:
"Azért kíváncsi lettem volna az eredeti hozzászólótól egy kicsit több infóra, pl. mi volt az a határ amely azonnali account törléssel jár."

Nos, a válasz: nem az adwords szavakra történő kattintás volt a baj, hanem a keresőkben kerestem rá néhány jobban fizető dologra, aztán ott néhány kattintás. Mondjuk nem naponta történt a dolog, kb. kétnaponta, és aztán néhány kattintás:).

Igazából egyébként nem azt terveztem, hogy ebből gazdagodok meg. Van egy másik weboldalam is, amivel eddig nem volt gond a Google részéről, aránylag szépen is termel az utóbbi időben az Adsense. De a másik, a kitiltott honlapot - angol - nemrég "regeltem" be egy másik cégnévről. Itt inkább valóban a kiváncsiság vitt előre, hogy hol a határ. Nos, itt nem jött figyelmeztető e-mail, hanem azonnal kizárás volt. Mondjuk így utólag, hiba volt, hiszen jobban fizető kulcsszavakra is lehetne optimalizálni a jövőben, az is termelhetett volna. A hibáért persze csak magamat hibáztathatom, de éppen ezért kérdeztem, hogy új adatokkal pld. van-e lehetőség szerintetek az az oldalt regisztrálni. Ennyi röviden a tanmese:)


--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseBev_c3_a9telekN_c3_b6vel_c3_a9se#msg20060703100646-0500@webni.innen.hu