Egy kedves régi barátomtól érkezett a felvetés, amit ezennel közzéteszek:
Most a kulfoldi irodalmat nem neztem at, h irt-e errol valaki, de ma tapasztaltam, h googlek jobban vedekeznek az adsenses hirdetesekben. Ugyanis a legtobb a adlogger progi ugy mukodott, h kihasznalta ie azon tulajdonsagat, hogy linkre huzva az egeret statusba kiirja az adott link infojat es ezt lehetett onbeforeunload esemenyben lekerdezni, es eltarolni kulonfele modon h mire kattintottak. Na ennek lett vege, ugyanis most mar ok onmouseover-re torlik a statusbart, meg manipulaljak magat a linket is::
function ss(w,id) {
window.status = w;
a = document.getElementById(id);
if (a) {
bi = a.href.indexOf("&nm=");
if (bi < 1) {return true;}
c = a.href.substring(0, bi+4);
d = a.href.substring(bi+4, a.href.length);
ei = d.indexOf("&");
if (ei < 0) {
f = d;r = '';
} else {
f = d.substring(0, ei);
r = d.substring(ei, d.length);
}
var g = parseInt(f);
g++;
a.href= c+g+r;
}
return true;
}
ami nagyabol azt csinalja hogy a kattintos linkben az nm get valtozo erteket novelik, mindenegyes onmouseover-re.
Szal innentol kezdve nem sok ertelme van adloggert hasznalni, mert az semmire se jo. (a tul kattintas ellen sem ved, mert konnyu kijatszani, csak ujablakba kell kerni a hirdetes megnyitast)
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdLogger#msg20070603151431-0400@webni.innen.hu