hétfő, június 11, 2007

[AdSense Hivatkozók] Adsense ajánló oldalak

Lehet,sőt önálló oldalakat is létrehozhatsz, például az adsense ajánló bemutatására, sok helyen láttam rá példát magyar/külföldi oldalakon is pl: hunvista.hu/web/_blog_hunvista/?page_id=14,én is most tervezem egy hasonló létrehozásást,csak nem tudom hol a határ,mert ennyi erővel csinálok 10 ilyen bemutató oldalt,free tárhelyen,dobok rá 50-100 back-et /pár lap.hu,meg directory-k/lesz mindegyiken kb napi 50 egyedi,és elvileg dől a lé,mivel nagy számok törvénye alapján minimum 1 fő elérné havonta a 100$-t 180 nap alatt,ami 250$-t jelent neked havonta,ennyi oldallal elérhető.Meg persze az 5$-ok majdnem minden regelő után,mert aki kipróbálja az tuti eljut 5$-ig...A bökkenő az hogy ez szerintem MFA-nak minősül,és kizárnak érte,vagy csak egy-egy oldaladat jó esteben.Szóval ha az ember csinál egy ilyen oldalt azzal még nincs gond,mert alapvetően az Adsense-t reklámozod,csak ezt sem szabad túlzásba vinni.Legalább is én nem találkoztam még olyannal, aki kimondottan ilyen oldalakra élezné ki az Adsense pályafutását...

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseHivatkoz_c3_b3k#msg20070611093654-0400@webni.innen.hu