hétfő, június 18, 2007

[AdBrite] Re: AdBrite vs AdSense

Az adbrite -hez teljesen más stratégia kell, mint az adsense-hez.

Az adbrite-nál nem kell telerakni az egész oldalt hirdetésekkel, egy zóna is elég egy oldalra, de az legyen a lehető legjobb helyen (pl fent középen) és egyáltalán nem kell, hogy böszme nagy legyen, a végén megijjednek tőle a hirdetők:). Az így fennmaradt felületeket még lehet hasznosítani bármire. Az AdBrite nem szól bele.

A legtöbb hirdetés nálam a hosszú vízszintes formátumú zónákban van, oda több féle hirdetést is bele tudnak passzítani.

Érdemes aktíválni az Inline, és Intersitial formátumokat is, a képek megjelenítéséhez használni a BritePic -et, a videok-hoz a BriteFlic-et (InVideo) (ehhez adnak video player-t is). Ráadásul ezek olyanok, hogy megintcsak nem foglalnak külön helyet az oldalon.

Az AdBrite -nál a hirdetők (ha érdekli őket) pontosan tudják, hol jelennek meg a hirdetések. MFA meg hasonlók nem sokat érnek.

A legjobb az, ha már vannak akik konkrétan a Te hirdetési zónád bérlik ki és nem csak a hálózatos hirdetések mennek. Nekem most kb. 10 ilyen van. Van ami 1-2 dollár egy hónapban, de olyan szöveges link is van, ami 25 -ért kelt el. De ehhez idő kell. A legjobban az AdBite angol nyelvű oldalakon megy.

Végezetül, de kérdezz rá az AdSense -nél, én úgy tudom az AdBrite mehet az AdSense -vel párhuzamosan is, mivel ez nem kontextuális hirdetési rendszer, a targetálás itt másként valósul meg.

uuu.. mennyit írtam... tényleg én voltam ez?

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdBrite#msg20070618090921-0400@webni.innen.hu