szerda, június 13, 2007

[Rangsorolás] kisbetű vagy NAGYBETŰ

Eddig úgy vettem észre s szerintem ez a helyes, hogy akár kis akár nagybetűvel írok be egy kulcsszót a google keresőbe, ugyan azt a találatot adja.
Most ha beírom a "szokásos kedvenc" kulcsszavam kisbetűvel akkor a 22.helyen hoz a google.hu, ha beírom csupa nagybetűvel akkor 4. helyen hoz. Sajnos nem fordítva. KB 3 héttel ezelőttig lassan egy éve mindig a 4. helyen voltam akár kis akár nagy betűvel írtam. Ha a belső linkjeim változtatása miatt sorolt hátrébb a google logikus, bár el vagyok szomorodva, de a csupa nagybetű esetén miért ad újra 4. helyet a 22. helyett, holtott ezt a kulcsszót, soha nem írtam le a honlapomon csupa nagy betűvel, s a külső linkek sem mutatnak így rá.
Szóval kérdésem, hogy lehet ez, esetleg más is észrevette, hogy kavar mostanában a google?
Volt úgy, hogy kétszer egymás után (pár másodperc eltéréssel) lekértem ugyan azt a keresést, s a honlapom helye 3 helyezést ugrott, vagy előre, vagy épp hátra.
Vagy az áprilisi index.html módosításomat, május 25-én kezdte értelmezni, s még mindíg rágódik rajta?

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Rangsorol_c3_a1s#msg20070613194214-0400@webni.innen.hu