csütörtök, június 14, 2007

[Versenytársak hirdetései] Etarget - Goldengate - hihi

Nem csak a webnit látogatjuk rendszeresen ezek szerint, hanem a pron oldalakat is. Én is ma fedeztem fel a reggeli "favorites" bejárás alkalmával. :)
Másik érdekesség: gondolom ismeritek az ebaumsworld.com oldalt. Szerintem elég sok adsense szabályzatba ütköző videó, kép, stb. van fenn, mégis ezerrel megy a jobb-bal oldalon a nagy felhőkarcoló formátumú adsense.
Harmadik érdekesség: nemrég leveleztem gugliékkal hirdetéselhelyezéssel kapcsolatban. Hát nem is tetszett nekik, azt írták vissza, túlságosan beleolvadnak az oldalba a hirdetések, mint formátumban, mint színvilágban, így a felhasználó nem tudja, hogy reklám e, vagy csak egy továbbmutató link. Álljunk meg egy szóra, nem azt ajánlják ők is, hogy a hirdetés simuljon bele az oldal struktúrájába és ne tűnjön reklámnak? Kaptam egy hetet, hogy megváltoztassam. Hát megváltoztattam... az új változat már gugliéknak is tetszik, viszont az átkattintás jelentősen visszaesett. Még jó hogy írtam nekik, lehet, hogy egyszer csak kizártak volna és filózhattam volna, hogy miért?

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Versenyt_c3_a1rsakHirdet_c3_a9sei#msg20070614061217-0400@webni.innen.hu