szerda, június 13, 2007

[Biztonságos Expressz kézbesítés] na megjött

Ma megjött a DHL-lel a csekk, és ezzel gyakorlatilag egy időben a Googletól is megjött a levelemre a válasz, miszerint tech. hiba volt hogy ilyen későn dolgozták fel és küldték a csekket. Teljesen korrekt volt, meglepett az is hogy magyarul jött a válasz, én angol / magyar nyelven írtam.
A DHL is teljesen OK volt, megbeszéltem velük hogy ez minden hónapban jönni fog, mi a teendő ha épp nem vagyok elérhető, stb.
Én a Magyar Tetves Posta helyett inkább a futárt választom, és ez nekem megér 21 dollárt, mert nem nagy költség a teljes csekk árához képest. Nekem megéri, és kész. A Posta olyan hihetetlen dolgokat művel a leveleimmel, hogy a futárszolgálat nem tud olyan béna lenni hogy ne legyen jobb. Egyszerűen nulla a bizalmam a Postában. Nem is, inkább mínusz 1.

Egy érdekesség: a Google AS felületen a telefonszámomat így adtam meg: +36-20-xxxxxxx formában. Na most ebből az lett a DHL-es boríték géppel nyomtatott címzésén (nagy etiketten) a Phone sorban a telefonszám eleje lemaradt (+36-20), a többi 7 számjegyből meg az utolsó kettő meg tök más szám lett. Mivel az eredeti 7 számjegy vége 99 volt, és ebből 83 lett, ez nagyon úgy tűnik, mint amit egy ember kézzel ütött be és elnézte a 99-et 83-nak. Lehetséges hogy kézzel vinnék be ezt az adatot? Nem hinném. De ha nem, akkor hogy lehet hogy az utolsó két számjegy tök más lett?
Na mindegy, módosítottam a telefonszámot, lehagytam a +36-ot, egybeírva a teljes Pannon számot remélem jó lesz.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Biztons_c3_a1gosExpresszK_c3_a9zbes_c3_adt_c3_a9s#msg20070613145655-0400@webni.innen.hu