hétfő, június 11, 2007

[AdSense Hivatkozók] Adsense ajánló oldalak

Nem tudom ki voltál te előttem szóló, de köszönöm a reklámot :) Annyit tennék hozzá az MFA részéhez, hogy akkor az összes Adsense blog is MFA lenne, hiszen sok van belőlük és mindenhol van is kint hirdetés. Én is gondolkodom rajta, hogy a HunVista Gépház blog-ban ne csak egy oldal, hanem rendszeres híradás legyen az Adsense-ről egy kategória formájában. Sőt, szerintem ebben a gondolatmenetben a webni is MFA :))))) Más. Szerintem Zsótisrác te erre gondoltál: Fiókom > Regisztráció onsite hirdetéshez > szerkesztés. Az itt szerkesztett oldal jelenik meg akkor, ha a hirdetésen ráklikkolnak a "Hirdessen ezen a webhelyen" szövegre. ui. azon filózom, hogy szerintem a kutya sem fogja elhinni, hogy az előző hozzászólást is nem én írtam :)

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseHivatkoz_c3_b3k#msg20070611100147-0400@webni.innen.hu