péntek, április 20, 2007

[Google tánc] google tánc

Kedves József! regisztráltam, egy e témában dolgozó lapoldalon...

http://pagerank.whysoft.hu

.... tőlük vettem le a statisztikát. A string kifejezést én is csak találgatni tudom...ennyi oldalon található meg a www.halad.hu karaktersorozat, de igazából én sem értem. Mi történt az oldalakon? Aznap regisztráltam ezen az oldalon, mikor a google AdSense minden figyelmeztetés nélkül megszüntette a lapoldalakon a hírdetések megjelenítését. Mint ahogy láthatod az aznapi (2007.02.22) statisztika időpontjában: 34600 oldalamat indexelte a google. Másnap iután írtam az AdSense-nek, hogy mi a gond, csak 1790 oldalt és másnap kizártak a rendszerből érvénytelen kattintások miatt. Azóta sem értem.... mert gond nélkül kifizették az aktuális hónap összegét: 326 dolcsit.
Ez, mint előzmény... amit a lapoldalakon csinálunk, abban nincs kiugró változás, azóta sem. Tehát nincs olyan információm amire ráhúzhatnám az indexelés visszaesését. nagyságrendjében tartós a lapoldalak számának növekedése, a már meglévők frissítése és aktualizálása is egyenletes. Az, hogy kik mutatnak ránk, azt eddig sem befolyásoltuk, persze látjuk. Azt viszont persze nem, hogy őket indexeli-e a google. Az általunk kezelt linkek hibahatára max 3%-os lehet, de lehetőleg 0%. Tényleg jó lenne megfejteni a táncot. Különben a mai statisztikám 2007-04-20 5 indexelt oldalak:6.890(+1090) hivatkozók száma: 0 ennyi oldalon található meg a www.halad.hu karaktersorozat 9940(+30)
Üdv: István

--
forwarded from http://webni.innen.hu/GoogleT_c3_a1nc#msg20070420062907-0400@webni.innen.hu