csütörtök, március 06, 2008

[Keresőoptimalizálás] Comic

Kicsit lenézőnek érzem amit írsz és nem csak azért mert az én egyik oldalam is comic-al van írva :-) (és a néhány éve-évtizede iskolai házinak készült oldalam is azzal van asszem írva) hanem azért is mert nem mindenkinek az a célja hogy sokezer embert csábítson a honlapjára, hanem esetleg az a cél hogy egy kis közösségnek tartson fent egy portált. Ilyen a mi oldalunk is. Megelégszünk egyenlőre ingyenes tárhelyel, nem akarunk többszáz látogatót, nem ebből akrunk megélni. És mint néhány hozzászólással előbb oldavashato "gyermeteg külső sok megrendelő szívét melengetheti" szerintem ez azt jeletni hogy az emberek többségét pozitív érzéssel tölti el, még akkor is ha ezáltal gyerekes lesz az oldal.

Egyébként a fent említett oldalon nekünk is volt a google-s pénzkeresés cucc, és meg is jött az első csekk amit nem tudtam beváltani mert addigra nem megfelelővé vált az oldal és zárolva lett a csekk. Azt ugye nem mondják/mondhatják meg miért lett az, mert az üzleti titok vagy hasonló. Azért használtuk az Adsense cuccot hogy hasznos, témába vágó hírdetéseket kapjunk. Hát kaptunk, talán még hasznunkra is vált, talán az oldalunk nézettsége is nőtt... De hogy én fizettem azért meg megpróbálatam beváltani a csekket... (a végén úgy nézett ki hogy: hirdettem, és még fizettem is érte és semmit nem profitáltunk.) Hát ekkor döbbentünk rá hogy nekünk nem célunk megmozgatni a világot.

Üdv
plazy

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Keres_c5_91optimaliz_c3_a1l_c3_a1s#msg20080306035501-0500@webni.innen.hu