péntek, március 28, 2008

[Adsense technikai problémák] Weboldalain közszolgálati hirdetések (PSA-k) láthatóak ????

Sziasztok!

A napokban bejelentkeztem az adsense fiókomban és ezt az üzetnetet
találtam:
' Weboldalain közszolgálati hirdetések (PSA-k) láthatóak, mert nem
ellenőrizte elérhetőségi adatait. További részletek... '


További részletekre kattintva a fizetési előzmények jön be.
Annyi, hogy van bent 150dollárom, de egyelőre nem akarom kivenni, mert
nem éri meg, így várakoztatva van a kifizetés.
Egyébként minden elérhetőségi adatom meg van adva, le is ellenőriztem,
és ennek ellenére ez az üzenet fogad.

Azóta ismét végignéztem mindent, mindent leellenőriztem, az
elérhetőségeken kicsit változtattam, PIN kódom kikértem újra.
A fizetést visszatartáson hagytam.
Annyi, hogy a kedvezményezett nevében van egy pont (".") , de azt nem
lehet szerkeszteni. Ezt hibának jelzi, hogy a pont nem megengedett.

Mindenen végigmentem. Az üzenet továbbra is maradt :(


tanácstalan vagyok :((((

Mit csinálok rosszul?


Előre Köszönöm!
Tamás

esetleg a tomtomx@gmail.com -ra is várnám a választ

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdsenseTechnikaiProbl_c3_a9m_c3_a1k#msg20080328070019-0400@webni.innen.hu