szerda, március 26, 2008

[Etarget] mynoticeboard.info

Kaptam levelet a mynoticeboard.info-tól, hogy hirdetési felületet szeretnének vásárolni, és elég jó, 70 Ft-os nettó átkattintást kínáltak. Hát, regisztráltam is, gondoltam, kipróbálom AdSense mellett, és elvileg 72 órán belül kellett volna visszaigazolniuk a regisztrációt. Ez nem történt meg. Aztán jobban megnéztem az oldalt, és rájöttem, hogy az Extra ingyenes tárhelyszolgáltatón fut. :) A design valami ingyenes template-nek tűnik, ilyen, hogy Mynoticeboard Kft. pedig nem létezik. Van egy olyan érzésem, hogy ez jelszólopási kísérlet volt, csakhogy én minden oldalra más jelszót használok, így semmit sem tudtak meg. Más is kapott tőlük ilyen levelet?

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Etarget#msg20080326104934-0400@webni.innen.hu