kedd, március 18, 2008

[MediaCenter] hát ez bukta...

"mi tudunk segíteni, kedvezményeket adni, egy fórum nem" Nem nevezném kedvezménynek a dolgot, főleg, mert február 29-én regisztráltam a rendszerükbe az akkori feltételek ismeretében. Láthatja, átutaltam a pénzt, nekem nem a 960 forinttal van gondom, nem kedvezményre vadászok. Sőt, azt mondom, hogy nem drágák a minőséghez képest, még a módosított feltételekkel sem. A post elküldése után Öntől kapott sértő hangnemű személyes levelet nem köszönöm meg. Sajnálom, hogy így alakultak a dolgok, mert komolyan meg voltam elégedve Önökkel és hetek óta terveztem a migrációt. Külön szeretném kiemelni a kiváló, szakszerű és udvarias ügyfélszolgálatot. Nagyon elrontották a dolgot, mennyivel joban mutatna itt egy olyan hozzászólás, hogy elnézést, tévedtünk, mindent a kedves ügyfélért...
A T. Ügyfél.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/MediaCenter#msg20080318174935-0400@webni.innen.hu