kedd, március 18, 2008

[MediaCenter] hát ez bukta...

gratula a szemfüles, de szerencsétlen ügyfélnek!

sikerült rontania a cég eddigi töretlen jóhírén :)

médiacenternek: ha már elismered, hogy webmestered volt lusta és elismered, hogy tényleg ki volt írva rossz infó, akkor azt a bizonyos 1000 Ft 5 fillért be kellett volna nyelni és ezt mind-mind elkerülhettétek volna.

egyszer intersparban megtörtént velem, hogy egy bornak két különböző ára volt kinn, elvittem árellenőrzőhöz az üveget, persze, hogy a drágábbat húzta le a gép, fogtam a polcról 10 üveg meg az olcsóbb cetlit, a pénztárnál egyből reklamáltam, szerencsémre véletlen mögöttem állt az értékesítés vezetője az üzletnek és mondta, hogy a különbözetet az információnál vissza kapom. ennyi.

az inteligens értékesítő tudta, hogy kb. 800 Ft-al kifizette nekem az észrevételem és az üzlet hibáját és be is fejeztük a történetet :)

ez valahol presztízs kérdés is, kiváncsi vagyok a cikk után mennyien hívták vagy hívják fel őket hasonló problémával, biztos megérte... - Gábor

--
forwarded from http://webni.innen.hu/MediaCenter#msg20080318131517-0400@webni.innen.hu