kedd, március 18, 2008

[AdSense Fórum] Mit tehetek az alabbi esetben?

Egy olyan gondom van, h vettem egy domain nevet, ezen letre hoztam
tartalmat, most szerettem volna beregisztralni az AdSense, de
elutasitottak, amire azonnal visza is kerdeztem, h miert... Sajnos
azota sem kaptam valaszt.

Most az AdSense-re valo belepeskor ezt irja:
Fiók nem aktív
Egyetlen AdSense fiók sem kapcsolódhat ehhez a belépéshez, mivel nem
fogadtuk el jelentkezését. A jelentkezéssel kapcsolatos további
információért, kérem, válaszoljon erre az üzenetre, arról az email
címről, melyet jelentkezésekor megadott.

Soha nem voltam meg tagja a programnak, az oldalamon semmi olyan
nincs, ami a szabalyzatba utkozne. :( Nem tud valaki segiteni, h
honnan lehetne informaciohoz jutni, h miert is nem felelek meg, vagy
mi is az, ami nem oke? :(
Mint utolagm megtudtam azt akitol vettem kitiltottak a programbol.
Lehet, h a domain es a nev (ugyan az a hivatalos neve, mint nekem,
csak kb fel utcaval arrebb lakik, de az ismerettsegen kivul semmi
kozunk egymashoz:( ) miatt esetleg en is fekete listas lettem? :(

Elore is koszonom a segitseget!

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseF_c3_b3rum#msg20080318044052-0400@webni.innen.hu