A dolog nehézségét nem is a Google esetleges reakcióinak elkerülésében látom, hanem inkább abban, hogy hogyan tudod rávenni a sok hivatkozó webmestert, hogy egy számukra meglehetősen érdektelen, ha nem értelmetlen ok miatt megváltoztassák a link szövegét. Valószínűleg nem fog ez a változtazás olyan egyszerűen és gyorsan menni, hogy ez bármilyen gondot okozhatna a google-nek.
Én inkább elsősorban arra törekednék, hogy megpróbálnék még oldalakat találni, akik hivatkozhatnának rám, és náluk már a másik szuper kulcsszót eröltetném. Egyébként nem feltétlenül van összefüggésben az AdWords eredménye a valós keresési gyakoriságokkal, hiszen a hirdetéseid megjelenési gyakoriságát egy csomó más tényező is befolyásolhatja azon túl, hogy konkrétan hányan keresnek rá egy kulcsszóra. Ráadásul lehet, hogy az a "másik" kulcsszó esetén sokkal nagyobb a konkurencia, és ugyanannyi linkelő oldallal rosszabb helyezéseket érnél el, ezzel pedig végső soron kevesebb látogatót szereznél, mint az "egyik" kulcsszóval.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/LinkreRakottKulcsszavak#msg20080105152638-0500@webni.innen.hu