szombat, január 26, 2008

[Adsense technikai problémák] "Csak úgy" eltűntek a hirdetések

Sziasztok! Tavaly május óta jelenítek meg Google-hirdetéseket a weblapomon. Nem is volt vele semmi gond, egészen december közepéig. Ekkor egyik napról a másikra eltűntek a hirdetések. Az erre a célre fent tartott modulomban csak a hűlt helyét találtam a hirdetéseknek. Semmi rosszat nem csináltam, sőt semmit. Egyszer csak eltűntek. A helye megmaradt, a mérete is, de egyszerűen semmi sem látszott. Mások sem láthatták, hiszen egyenlegem sem emelkedett egy centet sem. Írtam a Googlenak, majd 2 hét múlva küldtek egy formális levelet, hogy mely témakörökben nézzek szét a Súgóban. Ám azt már korábban megtettem, így semmire nem jutottam ezzel, továbbra sem értettem, mitől van ez az egész. Írtam még egy levelet a Googlenak a helyzetemről. Pár nap múlva (most a hét elején) aztán küldtek egy ugyanolyan formális levelet, és láss csodát, az oldalamon ugyanúgy egyik napról a másikra, ahogy eltűntek, "visszajöttek" a hirdetéseim, most már minden a régi.
Örülök, ugyan, hogy egy bő hónap alatt a problémám megoldódott, de a kérdésem annyi lenne, hogy tudja valaki, mi volt egészen pontosan a probléma?? Ugyanis ezt a Google nem mondtam meg nekem. Mi lehetett az oka annak, hogy eltűntek így a hirdetéseim. Vajon elő fog ez a jövőben is fordulni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Thoomas

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdsenseTechnikaiProbl_c3_a9m_c3_a1k#msg20080126082325-0500@webni.innen.hu