vasárnap, január 27, 2008

[Adószakértő véleménye az AdSense bevételek utáni adózásról] re: semmit

Én nem vagyok feljelentgetős, de te úgy látszik, még mindig a szocializmusban élsz, ahol attól kellett félni, hogy Gábor néni feljelent. Ki mondta, hogy feljelentgetek? De ha valaki nagy büszkén ideírja, hogy ő bizony nem fog adózni, akkor kinyílik a bicska azok zsebében, akik csak AdSense után többszázezret fizetnek évente, és még egy állásuk is van, ahol havi 100 ezer felett fizetnek adót. És az ilyen semmirekelőket tartjuk el, mint ti. Na, nehogy már én legyek a szemét, aki befizeti az adót. Álljon már meg a menet! Magyar betegség, hogy az a hülye, aki becsületes. Jó, igaz, hogy én se azért fizetem persze az adót, mert olyan becsületes vagyok, hanem mert félek, hogy elkapnak.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Ad_c3_b3szak_c3_a9rt_c5_91V_c3_a9lem_c3_a9nyeAzAdSenseBev_c3_a9telekUt_c3_a1niAd_c3_b3z_c3_a1sr_c3_b3l#msg20080127071253-0500@webni.innen.hu