vasárnap, január 27, 2008

[AdSense csalás] Számlám letiltva, kössz' haver.

Sziasztok!

Fentebb olvastam, hogy néhány embernek letiltották a számláját; nos, üdv a klubban! :)

Sajnos másfél év aktív adsense után az én oldalam is tiltólistára került. Bár a döntés jogosságát magam megkérdőjelezem, az a helyzet, hogy tenni ez ellen nem nagyon tud az egyszeri felhasználó. Persze magam is észrevettem, hogy valami történt a háttérben, hiszen egyik napról a másikra ugrásszerűen megnőtt a bevételem. Kissé aggódtam, de egyrészt több új oldalra is beajánlottam a weboldalam, másrészt viszont a google mostanában olyan pocsékul fizetett, hogy akár az is benne volt a pakliban, hogy például emeltek a díjakon a felhasználói panaszok nyomán.

Hogy mi történt, mi sem, az mellékes - én egy konkurens oldal "szabotázs" akciójára gondolok - a lényeg, hogy bannoltak, és a három hónap gyötrelmes gyűjtögetését követően vitták a majdnem száz dollárom is. Nyilván ez nem nagy pénz, de ahhoz képest, hogy átlagban három naponta frissítem az oldalam, azért feltételez némi munkát. (ennyit arról, hogy minőségi tartalom, meg a rendszeres frissítés mennyit ér)

De ami igazán felhúzott, hogy a fellebezésemre is csak a fentebb már beidézett sablon levél jött, semmi konkrét indoklás, semmi tény. Ennyi erővel én, mint "arctalan üzleti partner" mondhatnám azt is, hogy a Google is egy szemét csaló bagázs, és küldjön kimutatást, hogy valóban visszautalta a hirdetőknek a pénzt, és nem maga rakta el.

Szóval: az alkalmazott eljárás akár magyar is lehetne...

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseCsal_c3_a1s#msg20080128011642-0500@webni.innen.hu