csütörtök, január 24, 2008

[Kis Miklós]

A kolléga félreértett: kis versenyelőnyről beszéltem, ezzel úgy érzem, nem becsültem le senkit. Ám ha a kollégát megbántottam, elnézést kérek. Egyben azt javaslom, küldjön be ő is egy bemutatkozást, s kommunikáljon ő is legalább egy olyasmit, amit versenyelőnynek érez - pl. jó programozói tudása van, fejlesztett már keresőmotort, rokonai vannak a Google-nál :-) stb. Ezt érdekes lesz olvasni a látogatóknak, s szerintem ettől még nem érzi majd senki sem - remélhetőleg - lebecsülve magát.
Ami azt a kis rendelésfelvevő aloldalt illeti, valóban nem nagyon volt időm még optimalizálni. (A főoldal azért munka szóra elég jó.)Az aloldal optimalizálásán egyébként dolgozom, ennek egyik állomása volt, hogy beküldtem Oldalgazdának :-)


--
forwarded from http://webni.innen.hu/KisMikl_c3_b3s#msg20080124164725-0500@webni.innen.hu