csütörtök, január 31, 2008

[Interneteurope] Interneteurope több mint két éve

Több mint két éve van tárhelyem náluk, több tárhely, több szerveren, velem mindig korrektek voltak. Ha vasárnap este 10-kor bajom volt s írtam egy mailt éjfélre meg volt a válasz, ez többször is előfordult. (gondolom más is dolgozik éjjel) Persze gondolhatjátok, hogy nem lehet jó ha éjjel bajom van. pl: a legrégebbi tárhelyem egy régi szerverükön volt, s .htaccess irási jogot kértem, mert ez a szerverük alapból nem adott. S visszaírtak, hogy ez egy régi szerver, nem tudnak írási jogot adni rá, de ha kérem ingyenesen átköltözhetek egy új cpaneles szerverükre, s ott tetszés szerint írhatom a .htaccesst, átköltöztem, s így is volt. Igen volt olyan, kb fél éve, hogy az egyik szerveren a honlapom nem volt néhányszor elérhető, s ez naponta észrevettem, hogy ez a probléma 10-20-30 percig fennállt, írtam nekik, hogy ezt érzékelem a problémát, s ha ez így marad tegyenek át egy másik szerverre. Jött a válasz, hogy érzékelték a problémát az egyik ügyfelük anyaga fogja meg a szervert, azt fogják költöztetni. A probléma meg is szűnt.
Nekem már nincs máshol tárhelyem. Nem arogánsak, nem néznek hülyének ha kérek valamit, mint sok más helyen. Nem törölnek ok nélkül. Ha tárhelyem, vagy valamely domainom ideje kezd lejárni, mindig emailben előre értesítenek, hogy kérem-e a hosszabbítást. Ez így normális mondhatjátok.
De nekem például a silihostnál is volt tárhelyem, ők a gyorsaságukkal kérkednek, egyáltalán nem találtam őket gyorsabbnak mint az interneteurope, ráadásul ők tényleg ok és értesítés nélkül törölték a tárhelyem.
Mikor reklamáltam, hogy még az ftp eléresem is eltűnt a silihostnál, közölték, hogy töröltek, mert a nyilvántartásukból megállapították, hogy az xy domainem elköltöztettem, ezért töröltek. Én közöltem velük, hogy azt a domaint ők soha nem szolgálták ki, hanem az a ... domainom tárhelye volt, akkor közölték, hogy ők nem szoktak tévedni. Mikor közöltem, hogy a ... domainomra az átregisztrálási kérelmem beadtam az interneteuropehoz akkor visszaállították a tárhelyem - gondolom azt hitték csak blöffölök.
A silihostra igen ráillik, hogy töröl, ráillik, hogy nem válaszol, ráillik, hogy hülyének nézi az ügyfelet, de ezt az interneteurope esetén egyszersem tapasztaltam.

Fontos! lehet, hogy valaki nem tudja, de én megtapasztaltam. Egyes internet szolgáltatóknál egyes webszerverek időnként nem elérhetőek.
A webgazda csak azt látja, hogy a tárhelye nem érhető el, míg más tárhelyek igen, tehát a tárhely szolgáltatója sz@r. De ha megnézzük a látogatottsági statisztikákat akkor láthatjuk, hogy akkor amikor nem jeleníthető meg a honlapunk, mások remekül olvassák.
Volt hogy felhívtam ismerősöm, akiről tudtam, hogy más internetszolgáltatója van, s közölte, hogy teljesen jól tudja böngészni a honlapom, mikor nekem nem jött.
Mikor ennél az internetszolgáltatónál felmondtam a szerződést, s elbeszélgettem nem az ügyfélszolgálatossal, hanem olyannal akinek köze is van hozzá - bevallotta, hogy tényleg van ilyen hiányosságuk, de ők nem tudnak mit tenni - így kapják az inviteltől.

Üdv! TT

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Interneteurope#msg20080131040919-0500@webni.innen.hu