kedd, január 22, 2008

[Interneteurope] interneteurope.eu

azt írják 6000 ügyfelük van kb és itt van kb néhány rossz és jó, talán igaznak mondható vélemény:) Valamiért biztos náluk van az a 6000 ember, lehet hogy te és tásaitok elmentetek, de a többség tuti maradt:) ha még 6000 ből 100 an elmennek és rossz véleménnyel vannak róluk, az is 0,016%, ennyi esélyed van hogy problémád legyen náluk:)
tényleg jó ellenmarketingot csináltok neki, sajnálom őket.
Én a 99,984% -ba tartozom, náluk vagyok, minden ok és se nem bunkók se nem ez meg az, meg nem ők a sötét nemtudommi, jól írta itt valaki, hívjátok fel és próbáljátok ki, van teszt hozzáférés is én így kezdtem és nem csalódtam.
Egyébként meg én (sem) nem vagyok naív és azt hiszem ha valakinek 15ezres napi látogatottsága van, nem 500 Ft/ hóért teszi azt valakihez, hanem...legalább előtte informálja a szolgáltatót arról, hogy ez van és van-e megoldást...


--
forwarded from http://webni.innen.hu/Interneteurope#msg20080123024527-0500@webni.innen.hu