hétfő, január 28, 2008

[Látogatók] (edit)

??changed:
-Előszöris hagy mondjak köszönetet az Oldalgazda Józsefnek.Sok sok infót kaptam az oldladról melyek hasznosnak bizonyultak!Én nemrég kezdtem bele a tartalomszolgáltatók álltal leggyakrabban preferált adsens hirdetések megjenítésébe.Egy rövidke kérdést szertnék feltenni.Az szerintetek rális hogy majd félezer napi megjelenítés mellett néhány tíz átkattintás után darabonként alig kapok 0,2 aranytallért?
Előszöris hagy mondjak köszönetet az Oldalgazda Józsefnek.Sok sok infót kaptam az oldladról melyek hasznosnak bizonyultak!Én nemrég kezdtem bele a tartalomszolgáltatók álltal leggyakrabban preferált adsens hirdetések megjenítésébe.Egy rövidke kérdést szertnék feltenni.Az szerintetek rális hogy majd félezer napi megjelenítés mellett néhány tíz átkattintás után darabonként alig kapok ***** aranytallért?

??changed:
-Teljesen reális, majd lesz olyan is, hogy 0,01-et kapsz 2 darabra.
Teljesen reális, majd lesz olyan is, hogy *****-et kapsz 2 darabra.

??changed:
-Most nézem nálam van olyan is hogy 5 kattintásból jött össze a 0,01
Most nézem nálam van olyan is hogy 5 kattintásból jött össze a *****


--
forwarded from http://webni.innen.hu/L_c3_a1togat_c3_b3k#msg20080128055332-0500@webni.innen.hu