kedd, január 22, 2008

[Interneteurope] rossz

Ez hülyeség! Én másfél éve vagyok ott, még nem volt semmilyen leállás. A szervereik közül igen, van amelyik néha belassul, de ha megírom az a válasz, hogy keresik a hibát... (és nem az, hogy nekik nem) Most kértem át (mert át lehet) magam egy másik szerverre és gyorsabb lett. Nem mondom, hogy sokkal, mert nem volt lassú eddig sem. Persze az átkérést nem (csak) ez indokolta, inkább az, hogy nekem az a bizonyos CPanel igenis jobban megfelel. Ízlések és pofonok.. én szeretek mindent magamnak csinálni.
Valaki itt, vagy nem is tudom hol, talán az ajánlott linkek közül valahol írta, hogy folyamatosan fejlesztenek. Igen így van. Lehet hogy kicsit hamar mentél el :-). Azonkívül az ár/teljesítmény viszonyban nem tudom ki győzné le őket.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Interneteurope#msg20080122171043-0500@webni.innen.hu