péntek, szeptember 12, 2008

[Silihost] Silihost

Ja, amúgy annó ingyenes webtárhelyről váltottam a Silihostra. Ha akkor értettem volna a honlapkészítéshez, nethez annyit, mint manapság, vagy akkor ismerem a mostani webmesterem biztosan nem őket választom. Sajnos bedőltem a csúcsminőséget hirdető marketingnek, aztán tapasztaltam, hogy a nyújtott szolgáltatás távol áll mindattól amit igértek. Állandó karbantartások sora és van, hogy a hírlevelükben elismerik az egész rendszer változtatásra szorulna. ( Biza, már kaptam tőlük ilyen hírlevelet. ) Ingyenes webtárhelynél kicsivel jobb, de elég használni a szolgáltatásukat és rájön az ember, hogy kész átverés az egész. Amit nyújtanak ahhoz képest nagyon drágák. Internetmarketinges hírlevelük is jóformán ugyanazokat az információkat darálja el ezerszer más-más címszóval, néha más megfogalmazással, természetesen sokat reklámozva a Silihost szolgáltatásait. Honlapjukon van külön referencia rovat, de meg lehet nézni, hogy főleg olyan kisemberek írtak be akik nem épp webmesterek. Van aki azért írt, mert időről-időre hírlevélben megkérik a felhasználóikat és a Silihost lapon a róluk szóló üzenetnél a felhasználó honlapcímének feltüntetését igérik.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Silihost#msg20080912103102-0400@webni.innen.hu