szombat, szeptember 06, 2008

[Percek alatt indexel a Google?] wp

3 napja az egyik oldalamhoz a hozzászólásokat wordpressel oldottam meg.
Kis kivonat az oldalakból az oldalakból pedig link ide.
A munka érdemi része leginkább tengap folyt.
A címkékkel, kategóriákkal, stb, együtt 3-4 óra alatt 54 oldal indexelt a Google!
Máskor 1 oldalra 2 hetet várok!
Azthittem leesek a székről, még azt is indexelte, amit csak marhaságból írtam az elején, hogy a design-t kipróbáljam.

Ez valami WordPress tudás, vagy mittudomén, vagy szerencse? Mert tényleg nem értem...
A blogger-nél megszoktam (ugye annak is WP az alapja), hogy többnyire pár óra és ott van, de azt hittem ez a Google tulajdon miatt van.
Vagy ezzel "fizet" a Google a WP-ért ? :-)

Ja, persze saját domain, saját tárhelyen...

--
forwarded from http://webni.innen.hu/PercekAlattIndexelAGoogle#msg20080906042546-0400@webni.innen.hu