csütörtök, szeptember 25, 2008

[Interneteurope] Szánalmas társaság

Ha hamarabb olvastam volna ezeket a véleményeket, akkor megkiméltem volna magamat egy hét idegeskedéstől és két hét időfecsérlő levelezéstől, harcolástok a leendő szolgáltatómmal.

Váltani akartam a jelenlegi virtuális szerveres szolgáltatómtól egy sima hostingos előfizetés "csokorra". Leginkább az ár miatt. Így bukkantam életem egyik nagy tévedésébe az Interneteurepe Bt-be. Fogtam volna gyanut már akkor, amikor láttam hogy egy Bt. Az. Pancser garázscég. Ahogy írtátok korábban kedves hangú, kézséges és hozzáértőnek tűnő lányok a telefon végén. Nekem eddig mindig gyorsan sikerült utolérnem őket.... ha telefonszexre kéne lehet hogy jó lenne, de nekem a kedves szexi búgóhangó ügyfélszolgálatnál fontosabb lett volna a pontos és szakszerű ügyfélkiszolgálás. Nem sikerült velük szerződni. Nem rajtam múlott ;) Így hála Istennek maradok a jólbevált szolgáltatómnál és újra igaz, hogy ócsó húsnak híg a szervere ....

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Interneteurope#msg20080925112705-0400@webni.innen.hu