vasárnap, szeptember 14, 2008

[Jól megírt weboldal] Az első hozzászólónak igaza van.

1.: Én például azért nem olvasom végig az oldalt, mert a alcímekből sejtem, hogy nem találom meg alattuk azt az infót ami nekem kell. Vagy a cím rossz, vagy igazam van.
2.: A szabványok igenis fontosak, mert ez az egyetlen módja, hogy az összes böngésző- OP rendszer- képernyő- stb. fajtának és beállításnak is megfeleljen a honlapunk.
3.: NEM LEHET egy, vagy két elvétett mondatot ennyire kiemelni, amikor egyáltalán nem azon van a hangsúly! Azért, mert a címet említi, még lehet hogy végigolvasta, vagy hozzám hasonlóan az alcímekből ítélt. Ráadásul ez nem is beszólás, hanem elmés kritika. (lásd.: ,,van némi ellentmondás a lap címe és tartalma között" vagy ,,nem vagyok beszólogatós típus")
4.: (Na EZ a beszólás) Ha valaki másokat akar honlapszerkesztésre tanítani, akkor először ő tanulja meg! Másrészt nem hiszem, hogy én vagyok az egyetlen, aki egyetért Első Hozzászólóval. ,,OldalGazda" Ügyesen törli a nemkívánatos üzeneteket.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/J_c3_b3lMeg_c3_adrtWeboldal#msg20080914125123-0400@webni.innen.hu