csütörtök, szeptember 04, 2008

[Felgöngyölítés] Hány példány?

Egyszerre hány példányban, változatban létezhet egy oldal indexelve?
Mindjárt érthető lesz!

Volt (van) egy oldalam, mely két témával foglalkozott (egy .php lap, így értendő).
Mindkét témában első volt a Google számára.

Időközben akkorára nőtt, hogy elérkezett a vágás időpontja, két oldal lesz belőle.
Na most az eredeti oldalt fájdalmasan meg kellett változtatni (+ téma, - téma, H tag-ek, title, description, stb.),
várom a kereső reakcióját.

A reakció jött is!

A változtatás 29-ei, minden nap néztem, semmi. Tegnap (3-án), állítólag 31-én indexelte, de én ezt 2-án miért nem láttam?
Szintén tegnap megnéztem mégegyszer már elsején indexelte.
Az új tartalommal, de még mindkét keresőszóval rátalál.

Ma a levágott oldal kifejezéseire kerestem, és mit találok ? az eredeti oldalt, az eredeti tartalommal, title-el, de csak a találati oldalon, ha a tárolt változatra kattintok, akkor az elsején indexelt új oldalra jutok.
Az érdekes, hogy erre a kifejezésre továbbra is első az oldal, de már nem is szerepel benne ez.

Gondolom még nagy vátozások előtt állok :-).

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Felg_c3_b6ngy_c3_b6l_c3_adt_c3_a9s#msg20080904043407-0400@webni.innen.hu