Egyrészt ez egy meglehetősen régóta működő funkció, pontosan nem tudom, mikor vezették be, de el tudom képzelni, hogy mióta magyar nyelvű hirdetésekben lehet utazni, azóta létezik ez a lehetőség is, csupán most vetődött fel egy másik bejegyzésnél, ezért most nyitottam róla új bejegyzést.
Másrészt pedig ne feledd, hogy a CPM alapú hirdetések versenyeznek a CPC hirdetésekkel: ha tehát Te a minimális 25 centet adod az ezer megjelenésért, de a rendszer képes arra, hogy az adott oldalra olyan paraméterű CPC reklámokat rakjon ki, melyek ennél nagyobb bevételt hoznak, akkor a Te reklámod ott sosem fog megjelenni... Hasonlóan optimalizálja a költségeidet a rendszer (némileg egyszerűsítek most:), ha 25 dollárt adnál ezer megjelenésért, de a sorban utánad következő hirdető reklámjával csak 10 dollárt lehetne 1000 megjelenéssel keresni, akkor a végén Neked sem kellene kifizetni a 25 dollárt, csak mondjuk 10 dollárnál egy kicsit többet.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/PayPerImpressionAlap_c3_baHirdet_c3_a9s#msg20070402140245-0400@webni.innen.hu