szerda, november 22, 2006

[Te mennyit keresel?]

Igen, szerintem is a tartalomra kell koncentrálni. Ezt viszont nem fogod tudni úgy csinálni, hogy egyszerre próbálsz 5-6 másik jellegű oldalt is csinálni. Anno én úgy indítottam be az oldalamat, hogy semmi reklám nem volt rajta, sőt nem is gondoltam, hogy valaha lesz rajta. Pusztán azért mert a téma megszállottja vagyok és azt akartam, hogy a hozzám hasonló többi megszállott tudjon hol fórumozni, mert ahol eddig tették az nem volt vmi kényelmes. Aztán véletlenül rátaláltam az adsense-re és adódott, hogy ki kellene próbálni az oldalamon (két oldalam van és volt már akkor is, de csak az egyik működik). A témából adódik, hogy nincs nagy látogatottságom és így napi 100 dolláros bevételem sem. Mivel nem a pénzkeresés a lényeg ott, így ez nem zavar. Az oldalt akkor is fenntartanám ha nem lenne adsense, így viszont minden bevétel amit az oldal termel "bónusz" és ha annyi összejön, hogy az oldal éves költségeit fedezi akk
or már megérte kiraknom a reklámot.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20061122111645-0500@webni.innen.hu