hétfő, november 20, 2006

[Te mennyit keresel?] re: újrareg

A szokásos sablon szövegük...
Szerintem van egy adatbázisuk, amiben a kitiltottak vannak bent, amolyan fekete könyv. Aztán abból kikerülni nem lehet, tök mindegy, hogy milyen tartalom van, vagy lesz a későbbiekben az oldalon.

Kezdem egyre inkább azt látni, hogy nem is annyira tökéletes rendszer ez az adsense. Nagyon is sebezhető. Ezeket a hibákat csak ilyen drasztikus lépésekkel (örökre kizárás, stb) próbálják megakadályozni, vagy inkább csak féken tartani.

Mesélek valamit: Engem is kizártak, ugyanazokat a leveleket kaptam, mint jjmaxi. Újraregeltem magam kamu adatokkal. Csináltam egy free oldalon egy lapot 1 index html-el, semmi mással (némi szöveggel, hogy ne közhasznú hirdetéseket kapjak).
Elkezdtem kattintani minden nap, mint a gép (ami ugye szabályellenes), én voltam az egyetlen látogató jóformán, naponta 20-30 hirdetésre kattintottam. Tudjátok meddig csináltam? Majdnem 3 hónapon keresztül. Egész addig nem tűnt fel a guglinak (többszáz százalékos átkattintás minimális látogatottság mellett). Lassan megközelítettem a kifizetési limitet...és jött a kirúgás
Gyanítom, hogy a limit közelében jobban rálesnek az oldalakra.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy kindenki kattintson bőszen a saját hirdetéseire, hanem azt, hogy bőven vannak hibák az adsense körül.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20061121021202-0500@webni.innen.hu