kedd, november 28, 2006

[Adózás AdSense bevételek után] OK

Persze,

de hogy lehet ez, erről senki nem tud semmit?

https://adwords.google.co.uk/support/bin/answer.py?answer=6397&topic=47

Ha jól tudom már legalább 2-3 éve bevezették ezt az adó dolgot. Utóbbi 2-3 évben én sem használtam az adwords rendszert de multkor bejelentkeztem, kiirta nekem hogy még nem állítottam be a VAT nyilatkozatomat. Lehetet üzleti vagy nem üzleti célú használatot beállítani. Na mondom legyen nem üzleti. Erre kiirta hogy ok, mostantól terhelik a számlámat az ír adótörvényeknek megfelelően kb 20% adóval.

Persze állítottam volna át üzleti célúra de nem olyan egyszerű az. Írni kell adwordsnek. Kaptam is magyar választ de ahogy nézem lehet hogy céges adatokat kellesz beállítanom ha üzleti célú felhasználást akarok, és ebben az esetben önoadózás van, vagyis adwords nem terhel engem semmivel, én döntöm el mit adózok.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/Ad_c3_b3z_c3_a1sAdSenseBev_c3_a9telekUt_c3_a1n#msg20061128211354-0500@webni.innen.hu