szerda, november 22, 2006

[Te mennyit keresel?]

Az átlag netező fejével én nem tudok gondolkodni, hogy őt mi érdekeli. Pl az ingyen mp3-as oldalakat én messzire elkerülöm, mert általában annyi reklám van rajtuk, hogy az mp3-at már el is felejtik felrakni. DVD borítókat sem szoktam netről tölteni, szerencsére a szex terén sem szorulok tanácsokra :-) Ezzel most jól kisegítettelek, gondolom. Azonban gondolkodtam én is ezen a kérdésen, mivel gyakran olvasom itt, hogy csinált vki egy oldalt direkt a reklámra kihegyezve és napi 100 dollár van belőle neki. Arra jutottam, hogy ha lenne erre a kérdésre egyértelmű válasz akkor mindenki ebből élne... + ha valakinek lenne tuti tippje, akkor nyílván saját maga aknázni ki a benne rejlő lehetőségeket. Ezzel együtt kíváncsi vagyok mások válaszaira.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20061122093817-0500@webni.innen.hu