csütörtök, november 23, 2006

[Te mennyit keresel?] Elolvasom végig

Mondjuk nem 10 órát kell egy oldalba beleölni, hanem akár hónapokat.
Én anno csak azért kezdtem el csinálni egy oldalt, hogy megtanuljam a PHP-t, MySQL-t és olyan témát választottam, ami akkor érdekelt.
Nem gondoltam bele, hogy sikere lesz, de végül az lett. Szép lassan bővítgettem, csináltam fórumot is és kezdtek jönni a látogatók ötletei. Az alapján lehetett tovább lépni.

Azzal kapcsolatban pedig megnyugodhatsz, hogy az illegális tartalmakat szűri a google. Majd ha eljutnak a kifizetési minimum közelébe, akkor leellenőrzik őket és majd repülnek.

Ha a filmek érdekelnek, akkor csinálj egy "Web 2-es" filmes oldalt. Címkézés, komment lehetőség, filmek osztályozása, filmek felvétele a kedvencek közé, tagok profil oldala és azok nyilvánossá tétele.
Mindenki megnézhetné, hogy kinek mik a kedvenc filmjei, miket írt a filmekről...

Iszonyú nagy meló lesz, de sokat tanulhatsz alatta és annak a későbbiekben is hasznát veheted majd.
Arra azért figyelj, hogy be legyenek tartva a személyiségi jogok, adatkezelési szabályok és arra is fektess hangsúlyt, hogy ilyen stílusban, mint itt (felháborodott, káromkodó...) ne nyílvánulj meg soha, még akkor sem, ha úgy gondolod, hogy hülyeségeket vágnak a fejedhez. Az interet hatalas, akárcsak az isten állatkertje. :)

Ha jó oldalt csinálsz, akkor azt a látogatók is fogják egymásnak ajánlani, így kezdetben biztos nem kell reklámra költeni. Ha pedig beindult, akkor már lesz pénzed a hirdetésekre is.

Üdv,
harzol
http://kereso.blog.hu/
--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20061123055101-0500@webni.innen.hu