szerda, november 22, 2006

[Te mennyit keresel?] Téma help

Nos lenne pár ötletem amit szívesen meg is csinálnék, csak már sok ilyen oldal van. Újat nem hiszem hogy tudnék mondani. A drága reklámok csak angol nyelvű oldalon jellenek csak meg.

Jó hozzáállás, de most szerintem nem azon van a hangsúly hogy engem mi érdekel, hanem azon hogy mást mi. Mint már mondtam hiába csinálok a tengerimalacokról szoló oldalt ha ez a téma csak 10 embert érint, mert a többi 1 millió útálja az állatokat.

Vagy hiába csinálok játékleíró oldalt, mivel ebből már van vagy 1000 ami már 5 éve működik és több infot tud szolgálni mint én. Sok téma van ami érdekel, de a többsége olyan amit már megvalósítottak, akkor meg mi értelme?? miért csináljak ugyanabba a témába 1001. weboldalt, a kutya sem fog ránézni.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20061122143517-0500@webni.innen.hu