szerda, július 30, 2008

[Te mennyit keresel?] Az Openx mér rosszul

Én az Openads új verzióját (OpenX) próbáltam és ugyanarra jutottam amire te.
Először persze bennem is felmerült, hogy ez az arány azért túlzás, de nem volt mit tenni.

Aztán mikor egy új oldalamon ügyködtem és kitettem OpenX segítségével az Adsense kódot, akkor is bemért a 300 oldalletöltéshez 5 kattintást az OpenX. Megnéztem az oldal saját webstatisztikáját és egyedül én jártam a kérdéses időben az oldalon (ami nem is csoda, mert a mai napig nincs rá bejövő link hisz egy félkész oldal) és én még véletlenül sem klikkeltem a saját hirdetéseimre. Pláne nem 5x.
Én arra a következtetésre jutottam, hogy az Openads nem tudja megfelelően mérni az Adsense hirdetések kattintásszámát, így inkább ki is kapcsoltam és csak a megjelenéseket méri.

Többi hirdetést persze jól méri az OpenX, de mondjuk könnyebb dolga is van.
Remélem megnyugtattalak, de azért örülnék ha más is megerősítené mindezeket.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20080730161819-0400@webni.innen.hu