hétfő, július 21, 2008

[Google Inc.] Itt a vége

ennek a témakörnek, legalább is ezen a lapon. A következő üzenetet kaptam:
"...Amiért megjelenik ez az idézet: a flash header-ben elhelyezett szöveg egy vers amit én követtem el. A cél nem az volt, hogy google találatot generáljon csupán dizájn funkciója volt, lévén nagyon apróbetűs.
Ha nagyít jobb gomb zoom-mal a flash fejécen látni fogja a szöveget is bal szélen! Amikor ezt készítettem nem gondoltam rá hogy a g. olyan intelligens irányt vesz, hogy az swf fájlokat is letapogatja és találatot generál. Most már ezt is tudom."
Ezek szerint mintegy három éve létezik, csak a keresőmotorok fejlődtek azóta.
A további történettel nem untatok senkit, köszönöm a hozzá(m)szólásokat, Üdvözlettel: K


--
forwarded from http://webni.innen.hu/GoogleInc#msg20080721104905-0400@webni.innen.hu