péntek, július 25, 2008

[AdSense csalás] vatera: nem viszi túlzásba?

Először is nagy hirdetőknek módja van egyéni megállapodás alapján speciális hirdetőkódot megjeleníteni. Másodszor is, nem értem, miért kisstílű az, ha valaki pénzt akar keresni. Szerintem például teljesen logikus, hogyha van egy kocsmám, ami minden este annyira tele van, hogy sokan nem férnek be, akkor elkezdem emelni az árakat, hiszen így még mindig tele lesz a kocsmám, én meg több pénzt keresek. Nyilván a törzsvendégeknek ez kicsit rosszul esik, de hát ez a kapitalizmus. Mutass egy olyan oldalt, ami nem kezdte el egyre keményebben pénzre váltani azt, hogy ott kialakult egy stabil visszatérő látogatói réteg. Ha tudsz ilyet, akkor szólj, megvenném, ha eladó :)
Szintén nem értem, hogy hogyan lehet kétségbe vonni azt, hogy egy vállalkozónak szüksége van-e AdSense-re. Ha behelyettesíted az AdSense szót bevétel vagy a pénz szavakra, mindjárt látszik, hogy mennyire abszurd tud lenni a kijelentés. Régebben volt az Index legalján valami olyasmi, hogy most már kikapcsolhatja a számítógépét. Szerintem jó ötlet ehelyett a poén helyett valami olyasmit is berakni, ami ha elvinni nem is fogja a hátán az oldalt, de a nagy számok törvénye alapján azért még plusz bevételhez juttathatja a céget.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseCsal_c3_a1s#msg20080725054922-0400@webni.innen.hu