hétfő, július 21, 2008

[Újraregisztrálás kizárás után?] Zároltak

Elovastam a hozzászólásaitokat, és teljes mértékben áll az, hogy
1. gyenge lábakon áll az AdSense rendszere
2. személytelen, sablon gépi válaszokat kapunk

1. Mire alapozom? Egy évig használtam a hirdetéseiket. Nem igazán jöttek bevételek, teljesen korrektül jártam el, saját IP-ről nem kattintottam, nem kértem ismerőseimet, 3 hirdetési egységnél többet nem tartalmazott egy oldal stb.
Aztán egyszer kipattant a szikra! Csináltam egy nagy közönség számára érdekes oldalt, feltöltöttem xml-ben a honlaptérképet, egy hét alatt a Google keresőben első helyre kerültem... Minden szép és jó volt, mindaddig, amig nem kaptam meg az értesítést a zárolásról. Persze semmi indoklás!
2. Kitöltöttem a fellebezést - amit csak sejtek, hogy egyből kukáznak. Lehetséges-e az, hogy a hirtelen növekedésemet látva egy hasonló érdekeltségű oldal üzemeltetője szándékosan túlkattintott volna? Én biztos vagyok benne, hogy ilyesmi előfordulhat!! A rendszerük pedig nem ér semmit, mert a becsületes embereket kitiltja, míg a csalóknak többszörösen fizet!

Személy szerint hatalmasat csalódtam a Google rendszerében. Szánalmasan gyenge alapokon áll. Rosszabb a hatásfoka mint egy demokráciának.

De a legrosszabb az egészben, hogy megvádolnak, bűnözőnek állítanak be, holott a saját hiányosságuk áldozata vagy. Le sem moshatod magadról a mocskot, mert nem kapsz második esélyt.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/X_c3_9ajraregisztr_c3_a1l_c3_a1sKiz_c3_a1r_c3_a1sUt_c3_a1n#msg20080721153028-0400@webni.innen.hu