hétfő, július 28, 2008

[AdSense csalás] vatera nemviszi túlzásba?

Értem én, hogy kell a pénz a vatera tulajdonosainak, nem is ezzel van a gond. Ezért csinálták a portált.

Én nagyon régóta vaterázok, de mostanában egyre inkább kiábrándulok belőle. Igaz, szerencsére elkészült egy fél éve a saját értékesítési oldalam, ami jóval költséghatékonyabb, szoval nem is panaszkodom, szerencsére nem szorulok a vaterára, bár még használom.

Bevezették a + 200Ft/csekk díjat, mert a csekk kiküldése nekik plussz költség. OK. De mért küldenek egy hónapban 3-4 db 1-2 ezer forintos csekket ahelyett, hogy havi egy nagyobbat küldenének? Egyetlen szolgáltatást se fizetek havi 3-4 részletben a vaterán kívül. Ez innentől fogva nem pénz, hanem szervezés kérdése, az meg hogy a havi 3-4 csekket a vevőikkel fizettetik az meg szerintem a pofátlanság kategória.

Az Ebpp fizetési rendszer a másik nagy rákfenéje - talán egy magyar paypal utánzat akart lenni - sok embert beleugrasztottak, akik hónapokon keresztül bogozták kifele, hogy akkor mit is fizettek és mért is nem érkezett meg ahova kellene... ez megint nem pénz kérdése. (Azaz igen, ha sikeres lenne és megkedvelik az emberek akkor nagy tőke lehetne:)

Én egyszerűen egyre kevésbé kedvelem a vaterát. Ez van. Biztosan a fejés orientáltság is közrejátszik.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseCsal_c3_a1s#msg20080728101318-0400@webni.innen.hu